Nej nej nej

Pratade precis med Janet. Tydligen så är farmor jättesjuk. Farfar är också dålig men tydligen så är lilla farmor så dålig att de måste åka till sjukhuset med henne idag.
Jag blir så fruktansvärt rädd, och orolig när hon är dålig. Hon är inte gammal min farmor, endast 69år. Men hon är en sliten dam. Hon har varit bonde i hela sitt liv och sliter som ett djur än idag. Hon har haft problem med leder och värk i armar under en längre tid. Men hon är så stark, hon har sin tro och hopp om att hon kommer vara kvar länge. Jag hoppas, verkligen hoppas att hennes tro hjälper henne. Jag är inte redo att mista min farmor. Den hemska sanningen är att hon faktiskt är i riskgruppen när det kommer till att bli sjuk i hals och lungor.
Jag får så fruktansvärt dåligt samvete när jag tänker på hur länge sen det var jag tog mig tid att åka och hälsa på henne och farfar. Hur länge sen det var jag ens ringde dem. Jag blir så arg. Händer det min farmor något nu hur ska jag då kunna förlåta mig själv?

Dagar som denna önskar jag att jag hade en tro att vila mig mot. Det har jag inte. 
Farmor<3

Länk

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback