Nyårslöfte

Sitter här i min ensamhet och funderar över något passande nyårslöfte inför 2010.
Det är egentligen en ganska löjlig sak och i 99fall av hundra så håller ingen vad de lovat sig själva.
Det som nästan alla säger är att de ska börja träna, men eftersom det äör något jag redan gör så känns det aningen för lätt.
Jag vill ha ett löfte som gör mig gott. Som jag kan påminna mig själv om och som jag kan hålla.
Därför kom jag att tänka på vad jag saknat den senaste tiden i mitt liv. Och det är possitiva tankar, optimism och noggrannhet.
Så, därför tänkte jag mig att jag skulle lova mig själv att nästa år försöka se allt ur en positiv synvinkel, säga jag till mer saker och sluta vara en tråkmåns. Om jag ger mig på något så ska jag göra det nogrrannt och mitt liv ska banne mig struktureras upp.

Så nu vet ni det:) Någon annan som ska ha ett löte till sig själv iår/nästa år?
SYS



Länk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback