Pigg, piggare, Linda

Känner mig förvånansvärt pigg!
Har sovit hemskt dåligt inatt, vaknat helt orolig flertalet gånger och vaknat två gånger av två enorma smällar! Trodde det var bomer eller liknande men Marcus övertalade mig om att det säkert inte var någon fara alls. var svårt att gå upp i morse men jag lyckades övertyga mig själv om att jag skulle få dåligt samvete om jag inte gick och tränade så upp kom jag och även iväg till gymmet. Efteråt kände jag mig nöjd! Nu är jag trotts en dålig natt och ett träningspass hyfsat pigg!
Dock vet jag att det kommer att ändras inom kort om jag inte får tummarna ur röven och gör något nu. Hoppas på att böckerna inte funkar som sömntabletter för jag måste nog läsa lite.
Ja, så får det bli!




vad säger ni?! Visst borde jag fixa till mitt hår snarast! En rrejälv klippning är vad som behövs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback