Reality

Jag hade det oförskämt bra igår!
Tentaångesten dämpade jag på bästa sätt- STORstädning!

Mötte Madde i stan, handlade, gick på bolaget.
Kom hem och öppnade första cidern. Spelade GH i x antal timmar.
Lagade godaste maten. Mer GH.
Impuls. CharlsDickens. Mintu, dans, ont i fötterna.
Jag hade det fruktansvärt kul. Inga tankar på annat än att roa mig. Madde är världens härligaste att umgås med och hon får mig på bra humör. Och som jag alltid säger, impulsgrejer är alltid de bästa. Man ska inte planera allt, det leder bara till höga förväntningar som sedan blir besvikelser.
Kan man leva på endast impulser?

SOVA!




Var bara tvungen att ha bildbevis på mitt feta Streak!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback