Sorry

Sjukligt dålig uppdatering denna dag.
Vaknade som sagt dålig. Begav mig till mamma, (först till Vekaboda), mys tills lillsyster kom hem. Begav oss ut i snöovädret på e4an, totalt skräckslagan hela vägen hem. 40minuter brukar det ta, idag tog det över en timme. Apläskigt.
Lämnade av mamma och syster, hämtade upp syster2 och åkte en sväng till Väla för att handla åt Anna:) Hämtade upp Marcus på Siba, hem och äta.

Nu sitter vi här, Marcus framför tv:n, Sara framför datorn, jag  sängen framför datorn.
Har tryckt i mig massa panodil som Mattias så gulligt donerade till mig. druckit massa vatten och hoppas att jag vaknar upp pigg i morgon så jag får gymma.

Om inte annat så väntar en underbar dag i morgon.
Lillejul är min julafton!

SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback