Tack o Hej

Har avverkat ett samtal med Melle och en lååång övning i ekonomistyrning. Tycker jag gjort vad som skas för denna kväll. Packar ihop böckerna och låter dem vila tills i morgonbitti.

Marcus har nog trevligt på det där julbordet:) Hoppas det inte blir för sent bara, ogillar att ligga ensam i bingen. Men så länge han har kul så är jag glad.

Veckorna springer verkligen förbi! Eller jag är ensam om att tycka så? Snart helg igen och tenta om två veckor, jul om tre. Hur fasen är det meningen att man ska hinna med något alls?
Dock ser jag fram emot denna helgen så det gör inget att tiden springer. Middag och bowling med Marcus underbara famlij och vänner till dem, kan inte annat än att bli toppen!

Jims Värld- Toppen!
SYS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback