Uselt

Detta känns horribelt.
jag förstår inte varför jag blir så ställd när det kommer till att räkna. Igår gick vi igenom två gammla tentor. Känndes hur bra som helst, detta skulle jag klara utan problem. Gick igenom dem ytterligare en gång till i morse. Känndes bra och jag var inte alls nervös inför tentan.
Så kommer man dit, sätter sig, får tentan i handen och då..BOM! Pulsen höjs maximalt, handsvetten gör sig påmind. Jag öppnar tentan och poff så försvinner allt jag pluggat in.
Jag förstår inte varför jag spänner mig till den gräns att jag inte ens förstår hur jag ska göra med siffrorna.
Jag har i allafall gjort mitt bätsa. Pluggat och försökt mig på tentan. Svarade på alla frågor utom en men det är inte till någon hjälp minsann. Två kuggade tentor, två IG.
Jag är ingen IG människa, vad är det för fel?

Det sista halvåret i mitt liv har verkligen bestått av motgångar på många olika nivåer. Hur fortsätter man nu?
Help?
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback