Ägg

Började dagen med att vi försov oss, Fick flytta badmintonen till 11 i stället för tio. Spelade i två timmar, skönt att köra slut på sig lite.
Vidare hem till Marcus för att fylla på med lite proetin, steka ägg och köttbulle. Mindre kreativt dock.
Sedan blev det till att springa hemmom och mata misen och läsa. Dock somnade jag i soffan bara så där. så läsningen fick vänta ett tag.

Lagade god kycling ala Linda innan och nu sitter jag i soffan med en koppkaffe och hade kunnat döda för lite sällskap. 
marcus är hos grabbarna och lirar fotboll på tv-spel, inte riktigt min grej liksom. 
Funderar på om man kanske skulleåka och shoppa en snabbis i morgon? Ska dock se till att skriva mitt arbete med. 

Nä nu lockar simpson mer än detta. 
Bubby 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback