Back in HBG

Helgen: I Fredags bar det av till Hässle för att inföskaffa lite sprit och byta abonemang på telefonen, eller rättare sagt uppdatera, blev lite impuls så jag gick därifrån med en ny fin Samsung TouchWiz(staving?) mycket nöjd. Tillbaka till Bjärnum för att besöka Mie och barnen. stannade hela eftermiddagen och drack kaffe och spelade singstar. Mie och jag rockade, Marcus gjorde ett tappert försök men kunde inte slå oss på elitnivå^^ .Denna kväll hade Marcus familj fått för sig att ställa till med fest för mig nu när jag fyllt 20 och så. Mycket trevligt. alla samlades för en god bit mat i form av GI-Paj vilket smakade förtäffligt. Sedan kom drickan fram och efter ett par cider och groggar var det bestämt att den 6:e maj ska Linda springa vårruset i Halmstad. Mycket motiverande! 
Senare på kvällen kom även lite Bjränumsgrabbar på besök och jag bestämde mig för att dra till Qbar och träffa Nenne och Pillan med pojkvänner. Blev förbannad på väg in på grund av enormt otrevligt folk i bilen på vägen dit. Ännu värre i kön in, fattar inte ens varför de hade kö? Var ju inte ens halfullt inne:S Tog en vitryss och sen drog Nenne och Petter hem. Gick ut för att röka med pillan och Emil, kollade på lite slagsmål sen gick även de hem. Efter ytterligare en STARK Vodkalime nöjde jag mig för kvällen och deckade i Bjärnum. 

Lördag: Gick upp i hyfad tid. Sepnderade lite tid med Marcus innan jag tog tag i böckernas värld och begravde mig där i någon timme eller så. Marcus körde sedan med grabbarna för att köra Go Cart. Körde fyra kom hem tolv på natten. svärföräldrarna stack vid sex så jag var ensam i skogen lääänge. Millan tvingades hålla mig sällskap via telefon en del av tiden dock. Kollade på skräckfilm vilket inte rekomenderas om man sitter ensam i ett hus i skogwn och är lite halv rädd för minsta ljud. När manrcus väl kom bestämde vi att inte köra till HBG på grund av snöovädret och spenderade en natt till i bjärnumf. 

Idag: Gick upp halv nio, åt frukost packade och körde sedan hit. Marcus drog till jobbet och jag åt lite paj och kollade på Night Rider, ny favorit. sedan skulle jag ta en powernap men drog ut på den och sov tre timmar istället. Helt slut. Tog tag i mig själv och började med middagen så nu liger en stek och steker  ungnen tillsammans med en rotfruktsgratäng. Mumma.! 
Bara Marcus som fattas. 

Har haft en väldigt trevlans helg förutom vissa mindre insidenter, Fick även pengar och en volymtång (OBH Nordicas Björn Axen)  i present vilket uppskattades enormt.
Nu ska jag vända stek!

Tja då, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback