Dagen

Fattar inte vad som har hänt. Skönhet skulle det inte komma med åren?
Jag var söt som lite, blond och blåögd med ett sprudalnde humör. Sen blev jag äldre och hamndade i det där ""fula ankungen stadiet". Kom ifrnå det och var nöjd med mig själv ett tag.
NU då. Va fan har hänt liksom? Jag totalt vägrar vara med på kort längre och tar någon kort utan att jag godkänner det så kan hela kvällen förstöras, Jag klarar knappt av att se på mig själv ens när jag sminkar mig.
Vad detta kommer ifrnå nu är att jag var och skulle handla kläder idag inför fredagen, tror ni jag hittar något? Inte ett piss. Allt såg bvara löjligt dumt ut på mig och när jag väl hittade två jättefina klänningar ja då passar de givetvis inte över bysten. önska aldrig att ni hade stora bröst. Fatta hur mycket detta förstör mitt liv och mitt självförtroende.
Kom hem med ett humör som inte var att leka med och givetvis fick stackars Marcus ta smällen, sorry älskling. I allafall. Nu jag jag totalt depp, vill hugga av mina bröst och bävar inför fredag då jag verkligen inte har NÅGOT att ta på mig.

Just Shoot Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback