Das helge

Har verkligen haft en toppen helg. Började fredagen med att effektivisera. Ut ooch gå, handla och städa. Hem och göra sig i ordning för att åka tåg till lilla Hoorcity. Var säker på att tåget gick 13.56 så jag tog lugnt stadsbussen halv två och tänkte ta mig en lugnande cigg innan ävfärd. Dock stötte jag ihop med en äcklig människa så ciggen hoppade jag över och tur det annars hade jag missat tåget som jag upptäckte gick 13.36!

Väl framme i Höör blev det först bolaget för lite cider och galliano. Vidare till citygross, älskar att gå dår inne, massa att titta på! Hem till Marielle och ta en macka innan stressen tog till. När klockan väl blev sju började folk anlända och Marielle fixade det sista i form av målning av naglarna.

Kan inte skirva om hela kvällen men trevligt hade vi och Marielles linköpingapåg var lika trevlig som väntat. Fick till många skratt och drack massa gotte. Blev x antal hot shots och en del grogg. Kissepaus vid grannens mur och bakom soptunnan, fottades (som marielle sa) cp bilder.  Hade verkligen jätte trevligt och äntligen fick jag spendera lite owntime med Marielle. Så jag tackar för kvällen och till allt trevligt folk som deltog.  Marielle är bäst<3


Dagen efter var man lagom mör i kroppen. Fick panik på väg till tåget när jag skulle hem då jag gick bort mig totalt! Tur dock att tåget var sent annars hade jag missat det. Dock var det så pass sent att jag missade hbg tåget i hlm. Meen, passade på att ta en fika med sara och hampus isätllet vilket var trevligt. Väl hemma i HBG blev det snabbt ombyte för att sedan cykla lååångt till Görningen för lite mys me grabbarna som redan var där. Skulle dock sticka 5 minuter efter min ankomst, lite onödigt om man säger så. Men en motionsrudna på cykel i motvind är väl aldrig fel?

Blev mys middag med Thaimat med Marcus på kvällen och NoteBook, härlig film.

Idag har jag varit på en oseriöst dålig föreläsning som inte gav ett piss! Blir så sur på sånt shiet. Sitter hos Marcus nu ska snart hem o träffa kusin, moster och Tompa kommer hem i kväll me så nu e det slut på kattapassandet.
Dags att ta tag i läsandet nu, det vankas tenta serni!

Ha ve good day


Grattis Mellebus på 20års dagen!


Kommentarer
Postat av: Marielle

thiihi.. var för längesedan jag läste din blogg (skäms!) men blir glad av att läsa den =) vill bara säga att jag är oerhört glad att du var med och firade mig och ännu mera oerhört glad att du och jag fick lite owntime =)



Linda är bäst<3

2009-03-01 @ 02:24:14
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback