Den Du!

Alla som säger att skateboard är som att åka snowboard har helt fel! När jag skulle lära mig snowboard fick jag x antal utbrott, höll på att bryta både det ena och det andra, skrek som en galning varje gång det inte gick som jag ville. Men skateboard är så mycket lättare, eller så är jag baara helt enkelt grym^^!

Underbart härligt väder idag. Blir så pigg och glad av det. Har haft en bra dag rakt igenom och det ända jag ska göra nu är att kolla klart på simpson, sen laga lite nyttomat och en som pricken över i:et ta en lagom lång joggingtur i kvällningen. 
Som sagt, inte en enda tanke på pluggandet i dag. Idag är min fria dag och den ska jag avnjuta till max! 

Glömde nämna mina fynd i går. Skulle ju till Ikea för att införskaffa en matta, hittade inte den vi skulle ha, hittade en mycket finare. Hittade även en låda man kan ha under sängen till mina kläder. Fick även köpt min efterlängtade volume master (present) och ett par fräsiga löpardojjor. Blev lite impulsköp men nöjd som attingen är jag.

Nu ska jag dedikera lite av min tid till tv:n igen.

Serru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback