Det säger du

Jahaja, då försov vi oss i morse då. Vaknade klockan nio av att Erik kom och kanckade på, då skulle vi varit upp vid 8 och joggat men icke. Käkade god smoothi till frulle sen tog jag tag i att skriva det sista till tenta plugget. Gjorde mig i ordning och sen stack vi till kullagatan för att möta upp Mange och Caroline. Blev en ny lite annorlunda jeanskjol och en cardigan + en bh och en ring. Alltdig något i allafall. Tog en chailatte på Espresso House och sen vidare till bolaget för litta dricka.
Sov en liten runda när vi kom hem, eller jag gjorde i allafall. Vakna och duscha. Porovade ett nytt shampoo och balsam, hyfsat bra. Fick även en slags inpackning till eller vad man ska kalla det. Skulle i allafall lägga i den i håret när man duschat och sen föna det så skulle man tydligen inte behöva platta det sen. Bullshiet på det. Lika lockigt som vanligt.

Snart ska vi äta lite tacofärs med en mumsig sallad och sedan börjar för för för festen här hos oss. Kanske ska bestämma vad man ska ha på sig med?

På lördag kommer mamms och Tobbe på besök. Middag på Haket är bokat och sedan lite filmmys. Saknar min mammi.
Nä nu ska första cidern korkas upp, eller ja knäckas kanske man ska säga? Öppnas i allafall. Och gott ska det bli med!

Tjo tjingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback