Family

Min familj är härlig. Ligger inne på Saras rum med systrarna och bara snackar skiit och fnittrar. Så länge sen vi tre spenderade tid tillsammans. Kärlek på det!

idag har jag minsann ridigt på polle! Nille bor nu mera i hagen i Vekaboda vilket innebär att vi nu har häst. Eftersom jag suttit på hästryggen innan förväntade jag mig inga problem. Dock är Nille undernärd och ganska skrajsen av sig eftersom han bara varit här en dag. Så han bestämde sig för att kasta av mig! Ingen skada skedd, istället la jag ett asgarv och blev iskall av snön. Kul med polle i allafall.

Har en kass känsla som blir allt starkare för varje dag. Vet varkens in eller ut. Palla eller?


Grattis på dein geburthstag babe Millan<3

Kommentarer
Postat av: MILLUT

Habba habba. Jag började asgarva när jag läste om att du flög av hästen. Förlåt mig <3 Inget personligt menat ;) (A). Vill träffa dig nu när du e hemma plutt <3.

2009-02-18 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback