guppi

Passandet av katten går prima! Jefla söte är han den där Taiger!

Sitter och kollar på ett program om världens festaste människor, och fy attan så äckliga de är, Visst alla får va som de vill men att bli SÅ stor är sinnessjukt. Usch, känns bra att man ska ut och gå om en stund i allafall!

Hade en bra dag i går som avslutades med en lång kvällspromenad och mys med film.
Idag har varit mindre skoj. Gick upp halv nio för att gå hem och mata misekis. Tänkte vara duktigt eftersom jag inte började förrens ett, så jag åt en stadig frukost och satte mig ner med alla artiklar som skulle vara lästa inför dagens föreläsning och läste tills jag var klar med alla. Nöjd med insatsten fixade jag till mig och efter ett avsnitt med Mia och Klara(älskar dem!) begav jag mig till skolan för en tre timmar dryyg föreläsning.
Hade dock flummigt kul med Amra som vanligt så d första två timmarna gick hyfsat snabbt i allafall.
Efter skolan var det dags för packning. Rensade ut heela lägenheten och städade igenom allt. Känns så skönt att lämna det jefla hellwholet nu! Så i morgon ska vi ta soffan och bordet sen är det byebye!
ska fira med ett glas vin i morgon!


På fredag kommer det töser hit. OOhh we like don´t we?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback