HAHAH

Antingen så har jag kass humor eller sä är bara familiy guy helt enkelt sjukt bra. Sattsar nog på det senaste då jag är känd för att ha världens bästa humor^^ haha eller inte.
Hur som haver blev jag plötsligt på grym bra humör när jag kom på tanke att på fredag får jag träffa mycket efterlängtat folk från gymnasiet. The gang^^
Mest av allt längtar jag efter Marielle. Visst det är jobbigt att vara borta från alla nära, men lite så där extra jobbigt med Marielle. kanske för att vi innan var som ler och långhalm. Träffades varje dag i skolan, snackade i telefol i timmar. Skrattade åt allt som ingen annan skrattade åt. Drack goaste hotshot till sent in på små timmarna. Gud jag saknar dig. Fast ler och långhalm kommer vi alltid att vara, eller kanske som Katjakaj och Bentebent? 
Vet i allafall att riktiga vänner försvinner inte hur långt avståndet är eller om det så går månader mellan man träffas.  
På fredag ska vi ha massa kul och Marielle får minsann krya på sig och bli frisk!
som jag ska njuta på fredag, massa tjejsnack och äntligen känna sig som en tjej igen till skillnad från här där jag endats umgås med grabbar! Tur att tjejerna från markaryd kom och värmde upp mig förra veckan, annars hade jag nog inte vetat hur man ska bete sig i ett tjejgäng! haha

Bergakungen-Freja. PYRET!


Kommentarer
Postat av: Marielle

MIIIN LERA eller LÅNGHALM, spelar ingen roll. Du anar inte så glad jag blev. Jag saknar dig också, grymt attans korvstroghanoff mycket! Men på fredag hjärtat! Då jävlar! hihi. Älskar dig a lot!

2009-02-10 @ 22:45:16
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback