Hemska människa!

Att du kan se dig själv i speglen utan att skämmas för vad du gör!!!
Förr var du en person jag såg upp till, tyckte att du var någon man kunde lite på, som gjorde nytta för samhället och gjorde rätt för dig. Sedan fick jag veta att utan hjälp från en viss person hade du innte haft ett skit idag.
Men det är inte det jag stör mig på, för det är att du trots så många år senare inte varit tacksam en sekund för att en vän till dig ställde upp och räddade dig skinn!
En vän ställde upp med mer än han hade trotts att han själv hade det svårt.
En vän ställde upp i tron om att det han hjälpt till med skulle återgälldas. Men icke.
Istället visar du dig vara den lägsta människan på jorden och har mage till att säga att du inte har förmåga att återgällda tjänsten. konstigt enligt mig då du praktiskt taget öveser dyra saker över dig själv och din familj och ska låtsas ha något du inte har, men sedan säger att du inte gör det. ursäkta men tror du att vi är blinda?
Det du gjort kommer jag alridg förlåta dig för och jag kommer heller aldrig någonsin mera ha förtroende för dig i någon situation. Du ska vbara glad att din hjälpande vän inte gått till väga på andra sätt utan lever med att du är ett stort svin efter alla dessa år. Ibland önskar jag att jag kunnat smälla näven i ditt skrivbord och berätta för dig vad vi fått gå miste om för att du och din familj skulle få det bra.
Ett svin, en otacksam låg person som knappt är värd att offra så mycket som ett dammkorn på, det är DU det.
Nästan så jag hoppas att du kommer falla en dag för ärlig? Som du gjort gör man inte!
Borde kanske tänka efter en gång till på var du hade varit idag om din vän inte ställt upp för dig?
Du borde skämmas och tanken borde slå dig att en dag kanske din vän tröttnar på att ge efter för dina lögner och då har du inget,

Att man kan vara så självisk är patetiskt!!

Kommentarer
Postat av: Linett

Men herregud, vad är det där för människa?

2009-02-08 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback