Kväll då eller?

Phuu. Jag är slut idag.
Sov alldeles för länge för att mobilen inte funkar som den ska.
Tentagenomgången sög balle.
Föreläsningen var innehållsrik.

SItter och kolla på Next vilket måste vara ett av åttiondets sämsta och mest patetiska program!
Killarna lirar fotboll på x-box. Mindre kul så jag funderar på att köra igång lite GuitarHero?

Ledig i två dar nu. Ska dock läsa och plugga en massa. Ska skriva ett arbete och läsa ALL litteratur som ska vara läst inför tentan som kommer snart. Får ha fredagen som en morot för att ta mig igenom veckan.

ska i allafall upp tidigt för att lira badminton med grabbarna. Svettas och stänga alla tankar ute- I like.
Ska försöka ta mig till Väla en runda med för att införskaffa något nytt inför fredagen, behöver en uppfräschning hela jag känner jag.

Länmade nycklarna innan idag- skönt. Nu vill jag bara ha pengarna tillbaka så man kan glömma skiten sen.

Oj så punktligt det blev.

Sleep thight folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback