nehe du

Jaha då gott folk, i morgon, eller för att vara mer exakt om 10,5 timmar ska jag skriva tenta. Jobbar dock på det där med pluggandet och provar just nu en ny taktik....vodka lime.
Fungerar ganska bra och tankarna snurrar kring om man ska va vaken hela natten och läsa som ett djur och sedan skriva tentan när man är så där lite dagen-efter-full? Får se hur det blir med det sen.

hade i allafall lite aningen mindre kul i går, Full blev hon men slutade mindre intressant så jag gick hem. Har haft en mega slapp dag och dag och mest funderat på hur fasen i gatan jag ska hinna med allt. I morgon tenta, sedan ska jag innan tisdag hunnit påbörja essäarbetet och skrivigt klart en kompleteringsuppgift. mamma och tobbe kommer i morgon vilket gör att en dag försvinner så på söndag gäller det banne mig att ta tag i saker och ting! Shape up.

Men nu ska jag ägna mer tid åt drickandet så tenta pluggandet går bättre, för tro mig, alkoholen underlättar en aning. Bara till att be för att man kommer ihåg det i morgon när det gäller.
Kolla klart på Underworld som btw är relativt kass, ta en ciggeluring och sedan råstuda! Go me!


Så god helg folk. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja han är bara bäst! :] Aaa, men vi har ju inspelningsbar box så vi kollade på det efteråt :P Carl-Jan åkte ut :/ han livade verkligen upp stämningen den mannen. Puss!

2009-02-28 @ 18:12:19
Postat av: Linett

P.s Glömde skriva mitt namn :P

2009-02-28 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback