Sådärdåeller

Jaha så löste även detta sig. Älskling får köra en omväg hem, inom M(kn)arkaryd och hämta upp mig. stackars han men gick inte lösa på annat vis nu när jag inte kan ta bilen till honom.
Sitter och känne mig på bra humör. Förutom att det snöar ofattbart mycket här. Har haft en mentalt tuff vecka där jag många gånger fått brottats livligt med mina små hjärnspöken. Men det känns bättre nu. Skönt att få komma bort lite och bara va med familjen och systrarna som jag saknat så länge. Dock lite kass att jag inte träffat Millan något, åka pulka hade ju vatt skoj;)^^

Ska i allafall njuta av helgen för sen börjar helvetet kan jag lova. Två tentor på en vecka, sen ska ett stort essä-arbete skriva på två veckor och sen börjar ny kurs direkt därpå. Visserligen ska jag plugga men utöver det ska jag bara slappa. Skönt. Sova och mysa med Marcus, härligt serru.

Kanske dags att ploga igenom en sammanfattning till innan Marcus kommer.

(By the way, knutby i tvserie!? Va fan är det frågan om, att folk verkligen kan bli så sjukt hjärntvättade. Snacka sinnenssjukt, dock ska jag titta på detta program för att granska det utifrån ett dömmande perspektiv , och seen kan jag såga det bäst jag vill. )

Brummm, dags att ploga^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback