Sant

Som jag förutspådde så kuggade jag tentan. så grattis Linda, första IG:t, känns si så där med det kan jag lova.

Hur som helst. Skolan går bra nu, mycket att göra men det är så intressant. Lära sig om hur olika personlighetstyper konsumerar och varför. Hur olika teorier stämmer in på verkligheten. Känner att detta passar mig som en handske!

Hade en mycket trevlig dag igår då tre av vännerna från gamla Markaryd kom på besök. Nenne Millan och Pillan kom för att äta gott och dricka massa sprit till min ära eller hur?:P
Roligt hade vi trotts att HBG suger för folk som inte fyllt 18. Vi drog till bryggare i stället och drack och flummade med killarna. festandet varade till fyra i morse. Efter det deckade vi alla glada över dagens underhållande klang:)

trodde inte jag skulle palla festa igår med tanke på att torsdagen överaskade med festande trotts att dettta inte låg på schemat. vid tio tiden på kvällen kutade jag hem på cyckel i snöväder för att snabbt råffa åt mig lite kläder. Nårga timmar tidigare hade vi spelat badminton och eftersom jag inte ställt in mig på fest hade jag endast hunnit duscha och slänga på mig myskläder. Håret fick se ut osm det gjorde och de kläderna som låg överst fick åka på. Iväg till caroline som by the way har samma kanin som jag, så den ska me på fest! (Ingen annan som fattar).
Blir förfest fram till 12 sen full som en pära bjuder jag på taxi till stan. Smart Linda!
Innan dess hade jag försökt ringa millan men tyckte det va konstigt att hon inte svarade, konstigt Linda om man inte ens sätter på telefonen så att det GÅR att ringa! (hon svarade när jag väl slog nummret) 
Väl framme på La Villan åkte plånboken fram igen och det skulle bjudas på öl, dock gjorde det inte så mycket då jag själv blev bjuden på xantal shots, kanske därav fyllan;O
Efter någon timme eller så åkte även den sentimentala sidan fram hos Linda och nårga tårar föll för att Ekke och jag har särat på vårt combo-boende. Men sånt är livet och festen fortsatte i rätt anda efteråt. 


Kan väl säga att veckan varit bra överlag vilket gör mig glad. Nu väntar mysmiddag med kyckling hemma hos Marcus sen filmtittande med syster senare i kväll. 

Ha det bra mongoler 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback