Schabba

OJOJ. så mycket jag gjort idag. Vaknade halv nio. Hem och mata katten, göra sig i ordning, sticka till skolan för handledning och hämta ut tentan. Hem ta en powernap. Vakna, röka, storstäda hela lägenheten, äta middag och sen läsa och tillslut hamnade jag här:) sååå Innehållsrikt Linda!

Funderar ibland på hur killars hjärnor fungerar. Marcus skulle me mig och handla kläder idag. Men sen kom han ju på att oj vi skulle ju spela fotboll! Så nu får jag sitta här ensam tills klockan sju sen ska vi till Väla. HALLÅ! en timme, EN timme på mig att hitta något! säkert, good luck. Hitta något måste jag i allafall göra annars kan jag lika gärna gräva ner mig!

Jag måste lära mig titta rätt på schemat! Hatar när det är indelat i grupper och diverse andra indelningar. Antingen så missar jag att vi har två föreläsningar på en dag eller så kollar jag helt fel på tider vilket innträffat denna dag. Var helt säker på att vi hade seminarie i morogn klockan 10-13 men icke. Visar sig att det är mellan 14-17! Kan jag ju inte gå på, då kommer jag alridg iväg till Höör ju. Såå, i morgon får jag lägga skolan åt sidan och ge fan i de sista fem poängen för till Höör, dit ska jag!

So det so

Kommentarer
Postat av: Syster Sara :)

Hoppas du hittar något fint ikväll Linda!:D Miss you! Jag hör av mig i helgen och hör läget, thi. :D Puss o kram!<3

2009-02-12 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback