Sol vind och vatten

Jaha ni, då fick vi fint väder här i staden. Gick upp vid sju i morse och redan då var solen framme och sa god morgon. En kopp kaffe, en cigg och en genomgång av tentan sen bar det av. Ingen panik innan och ingen efter heller. KÄndes faktiskt bra och tror jag klarade den men ska inte ropa hej ännu.

Kom hem vid halv tolv, käkade lite grillad kyckling som frukost och nu sitter jag här i soffan och kolla på Ellen. Skulle spela badminton senare men fick istället lite impulskänsla så jag och Marcus ska åka och köpa varsin skateboard som vi ska åka på istället:)
Härligt med impulser, varit lite så hela helgen och jag gillar det!
Så nu ska jag bli skajtar brud!!^^ , nja ja får se litta hur det går men ska i allafall ha skoj och se till att lära mig:)

Idag ska jag inte ägna en tanke åt plugg. Sova en stund sen åka och infröskaffa brädan och sen ska jag rulla hela eftermiddagen. Håll tummarna för att inga ben bryts!

Haajj så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback