Stuff

Saker (stuff) blir aldrig som man tänkt sig. Speciellt inte när det är någtot stort på gång. Men, (kanske låter konstigt att det kommer från en negativ person som mig men,) man får helt enkelt göra det bästa av saken istället. Ladda humöret och ställa in sig på att saker trotts omständigheterna kommer att bli kanon!
Ser fram emot fredagen allt mer ju närmare det kommer. Ska ge shoppingen ett nytt försök i morgon med marcus hjälp och gud nåde mig om jag inte hittar något då!
Nu ska jag ladda med lite sömn och drömma fylledrömmar och skratta för mig själv så där små nöjd i sömnen.
By the way, på tal om drömmar. hade en underligt, men rolig drömm igår natt. Märks att jag tänker mycket på Melle nu för hon finns i många drömmar nu. I allafall. Jag hade skaffat en stooor lägenhet någonstans, fråga mig inte vart, och nu var det dags för infylttningsfest. Massa folk skulle komma men ingen som jag kände förutom Marielle. Och det mest roliga var att hon skulle ta med sig sin nya......FLICKVÄN!hahaha som jag skrattade åt detta. Både Marielle och jag vet vilken tjeje denna tjej skulle vara. Festen börjar och det ända Marielle säger till mig under festens gång är: Känns det lite konstigt det här?
HAHA. Rätt som det var står Marielles fjälla naken på köksbordet och stippar och det ända jag säger under kvällen är: ja det gör det.
Drömmer bryts precis när någon (vet inte vem) naffsar mig i örat. Ganska glad att det slutade där. Jefla underlig dröm det där. Undra vad som händer i kvällens dröm? Lite som en dockusåpa inne i min lilla plågade hjärna.

Så i allafall. Nu ska jag sova för att ladda batterierna.
Sleep thight freaks


(Tack Marcus för att ud är så underbar och står ut med mig trotts mina utbrott. Du är guldkornet i min tillvaro<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback