Tjo och schim alla glada!

Såå enformig och upprepande jag är men det kan inte hjälpas. För alla osm inte vet ås har jag inte träffat Marielle på jätte jätte länge nu så inte så konstigt att jag längtar efter henne. dessutom kommer snart hennes stora dag då hon ska bli "vuxen" (systemgammal) och det ska bli grymt kul att få fira detta med henne. Så ni får tåla mitt tjat eller helt enkelt låta bli att läsa (helst inte:P)

Blev lite impulsfest här precis. Själv går man runt i mjukisar och studenttröjjan på grund av att det är tvättdag. Helt plötsligt plingar det på porttelefonen och två frusna killar vill komma på besök medans de väntar på att resten av gänget ska komma. Och det kan man ju inte säga nej till. Jag går och hämtar tvätten och när jag kommer tillbaka är det plötsligt tio pers till i marcus lilla etta. FULLt med andra ord.  Guitar Hero spelas för fulla muggar och spriten flödar. hade ju vatt kul om man såg lite anständig uti  allafall. Men jag är inte den som är den så som jag sa till besökarna ta mig som jag är eller gå! Nu har dock folket flytt fältet (hoppas det inte var för att jag såg ut som jag gjorde:O) nää. de har bara flyttat till våningen över för mer plats. Marcus förbereder sig för att gå dit men jag ska sitta kvar här och vara sunkig och ta sista tvätten innan jag flyr till duschen för en uppfräschning. Måste ju spara på suparcellerna till morgondagen.:)

nu plingar timern, dags för att hämta nytvättad torktumlad tvätt. Lukta gotte!

Så sov gott alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback