To Day

GÄÄÄSP! Jag är verkligen exhausted!
Vaknade vid halv nio för Marcus skulle till skolan vid nio. Tog lite macka till frukost och är inne på min andra kopp av gott kaffe. Mumms! Sitter med tenta genomgångar och sammanfattningar i knät och pluggar redan. Sista dag i dag så det gäller att ligga i. Är dock ganska övertygad om att tentan kommer att gå fint. Skönt att för en gångs skulle inte känna överdriven ångest iför en tenta. Men man ska aldrig ta ut segern i förskott inte! Så aningen mer plugg blir det nock idag:)

Igår kväll dissade vi Beck för en lång promenad. Gick en frya kilometer och i slutet joggade jag brevid marcus för att komma igång med rätt springsätt, Måster nämligen jobba med att springa på tårna och inte slå i med hela foten. I dag blir det antingen en löprunda eller gymmet. Styrketräning skulle jag tro på, då detta är ypperligt passande öfr att bättra på konditionen. Motivationen är verkligen på topp nu. Ska banne mig klara Vår Ruset utan stopp! Och jag är ÖVERTYGAD om att jag kommer klara det, vet ni varför? Jag ar gett mig fan på att klara det!

Ska även till Ikea i dag för att införskaffa en matta och ben till sängen. Undrar om de har medar? Kanske blir lite förvaringslådor med, behös verkligen för mina saker som ligger som strössel på glass i hela lägenheten.

Men nu ska jag koppla av en stund framför SmallVille och sluka den sista slatten kaffe innan jag återigen tar tag i pluggandet!

Ha en bra dag alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback