Xeeena

Känner att denna rubriken är aningen återkommande!
Men som vanligt är programmet lika överdrivet bra alltid!

Vaknade vid halv nio i morse för att Marcus skulle till skolan. Är jättetrött för det nu. Skulle börjat läsa vid tio men förskjuter det till efter Xena. Måste ändå hem till Misen då så kan lika väl vänta lite.
Kommer ännu inte på någon märkesgemenskap att skriva seminarie om så om någon har förslag så tas dem tacksamt emot. Om inte annat får jag läsa som en dåre istället för att skriva men då har jag pressen på mig att hinna klart allt skrivande i morgon:S Jaja, får se hur det blir. Vet i allafall att jag måste iväg till Väla om jag så ska åka dit ensam.

Ska i allafall ut o ta en ciggeluring nu så..later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback