YEEY!!

Jaja, då har det hänt en del ja.
Hade en bra vecka förra veckan. Skönt att vara hemma och träffa lite härligt folk.
Mammas inflyttningsfest var toppen kul, nog mest för att Millan vart me mig:) Henne kan man inte va utan serri!

Mitt födelsedagsfirande gick i 120km/h för att jag var stressad till HBG för att Marcus kommit hem och väntade på nyckalrna in som jag givetivs hade i väskan!!
Var i allafall trevligt att få träffa släkten lite och få lite kuvert! Bästa presenten ever!

Åkte till HBG Vid fyra tiden i söndags och spenderade hela kvällen åt mys med Älskling som äntligen kommit hem!
Måndagen innehöll pankaksfrukost by Marcus, skola och sedan shopping/mathandling och dataköp med kusin. är så häääääääääär glad över mina nya härliga pluttdator!
Kvällen innehöll taco middag med mina närmaste i HBG, vilket endast är 4pers:P Men trevlig hade vi och invigde mitt systemhandlande med att dricka lite gotte.
Glass tårta till efterrätt och vid tio tiden avslutade jag min braiga dag med ett seminarie skrivande. Vilket tog udden av dagen ganska saftigt, kändes så dödsdömt att sätta sig och skriva det, men efter ett par utbrott var det klart och tur va väl att jag gjorde det i allafall, fick ytterligare 5poäng till tentan idag tack vare det!

Nu är jag trött efter kvällspormenaden och ska slänga mg i duschen, vill passa på att tacka alla för en trevlig födelsedag och tack till alla osm grattade mig:)

Veckan bjuder på massa skola och plugg, ska nog drömma söta drömmar om det på kudden sen...NOT!!

Bubby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback