Blao

Åhh, nostalgi som fan! Janet bad mig att rensa ut mina gamla saker i min garderob. Hittade massa härliga saker från låg och mellan stadiet.
Sen hittade jag det bästa! Gamla kort på mig och Nenne från (gulahuset perioden). HAHAH så härliga, och på ett av dem hade jag satt ett klistermärke där det stod Me and You och på daksidan hade jag tejpat en gammal dikt vi skrev. Så kul vi hade, saknar våra tider ibland. Kommer nog alltid ha ett litet band som håller oss samman, även om vi inte träffas på länge eller hörs så finns det liksom där endå.
Hittade även bilder på Millan och Pillan, så härliga tiderna var förr! Tänkte jag ska sätta upp alla bilderp på ett stort kollage någon gång:)

Hur som haver, tänkte dela med mig av den enormt genomtänkta dikten jag och Nenne skrev för lääänge sen, en av många kan ja lova!

"Jag älskar dig, en väldigt udda grej
Du får mig att skratta, utan att behöva fatta
När jag är med dig blir jag glad som en sill,
det är nästan så att jag måste gå och slå en drill.
Du är snäll rar och goo, du påminner nästan om en ko!
Snäll och mjuk, till dig skulle jag kunna sticka en duk.
Du är som lambirullen, skönaste bom-ullen!
Jag älskar dig för alltid, i både krig och fred.
Om du måste gå ut i strid, så tänk på mig så lovar jag att det blir frid,
Bara du kommer hem i tid! "

//Nenne och Linda

HAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback