fan!

Denna dagen har verkligen varit ett stort tumult!'
Det hyreskillen ville var att vräka oss!
Tanten under måste ha en totalt stor störning i sin hjärna. Enligt henne har vi haft flera fester, (konstigt med tanke på att vi själva bara varit med om EN fest här), Och dagen innan nyår hade vi tydligen haft n "helt absurd fest" där vi bland annat hade ränt och skrikigt i trappuppgången, kastat massa glas från balkongen, pissat ner från balkongen, hoppat som vildar till hööög musik och varit allmänt konstiga.
HUm, vi var 8pers här. Större delen av kvällen diskuterade vi massa saker och snackade almänt, musiken spelades mend hög? nä. Pissat från balkongen, hur störda tror hon vi e?
Jävla massa påhopp som jag tog illa vid mej av.
Hur som haver så har vi nu två veckor på oss att flytta ut. Erik har fårr skriva upp sig på bryggare och jag får va hos marcus så länge. Och despositionen på 9200kr som vi la i början kanske vi inte heller får. Men det kan jag säga att jag inte går med på. Tillgång till advokat i frågan är inga roblem men pengarna ska vi fane mej ha.
Inte nog med det fick man ett hemskt besked idag som var värre än mycket annat. Tror knappt det.

En bra sak var i allafall Pernillas besök. Och inte nog med att hon kom, hade även Nenne med sig som jag inte träffat på alldeles för länge sen. Och kladdkaka hade de med me sig. Åkte sedan till Väla för att trösthandla upp en tusenlapp. Lite glad blev jag iallafall, sen hur länge det varar vet jag inte.
Ska snart komma ner och festas lite med mig med vilket uppskattas enormt! Tack gullisar<3
You my daymade

Såå, nu känns allt lite vemodigt samtidigt som det är ganska skönt och slippa detta stället. Ska ju ändå kolla på större så:)
Ska skriva ett surbrev till tantan som klagat och säga till henne att tack vare hennes jefla påhitt så har hon satt två studente på gatan! Snäll ska jag inte vara i allafall. Hatar folk som inte kan tala sanning. Ljög tillochmed om att hon varit uppe och snackat med oss om saken, konstigt då varkens jag eller Erik ens har sett tanten någon gång:S Wierd.
Men saker är som de är, hjälper inte att böla över det. Ser det mer som ett litet hinder man år jobba lite för men snart är lååångt över.

Hoppas er dag varit bra:)
Bubby

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gå ner och prata med kärringjäveln. Hade varit pissarg och snackat med henne ! Lycka till!!

2009-01-23 @ 18:57:34
URL: http://lindanathalierasmussen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag ska slå tanten! :@

Och till och med jag är arg!



Vad var det för besked som var värre? :/



Och festa, det måste vi verkligen! :)

2009-01-24 @ 02:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback