Glurf

Är trött på att sitta här.
Väntar på att Marcus och Mange ska komma hit en runda och förhoppningsvis underhålla mig lite:)
Har på något vis en klump i magen inför mötet med "hyresvärden" i morgon. Samtidigt som jag verkligen inte vill bo kvar här så vill man ju inte bli vräkt heller:S Inte för jag tror att det handlar om det men ovissheten är jobbig.

Scrubs börjar nu. Varje gång jag ser det får jag en sån där vision/känsla att jag vill leva deras liv. Är jag knäpp? Likadant med vänner och How I met your mother. Drömmar om att leva ett likadant liv. Men alla vill väl leva så där lite speciellt. Får väl se om man kan lösa det på något vis. För att sitera dagens föreläsning: Konsumera efter ens drömmar för att visa ens status. Eller hur var det nu igen?

Doctor Kox me like! Ska också bli en såndär elak-snäll-ohävlig- vänlig ibland- superbra chef någon dag! Soo that sooo.

Moohaaha kakaa!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag förstår precis hur du känner. Skulle också gärna vara någon i Scrubs, eller How i met your mother. Jag har förresten sett alla Scrubs fram till säsong 7, bara 8 kvar :P Och alla himym. Väntar på nästa nu! ;) Takk för dagen. Den var superduper, och jag håller tummarna för er! :*

2009-01-24 @ 02:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback