God evening ladies and gents

Opps, hade fel, ses inte i morgon utan nu;)
Think happy thoughts!

Kom just på att i morgon ska bli en bra dag trotts dagens motgångar.
Mamma och hennes "kille" kommer ner framåt kvällningen för att äta gott och supa till det med moster. Låter som en passande aktivitet för Heela morondagen. (Linda, glöm inte att läsa!!)
Satt och beundrare mina köp innan och utökade dem lite med två plagg till från H&Ms hemsida. I need it now!
På något konstigt vis har lessamheten gått över till lite gladhet nu såhär mot kvällningen. Ska bli skönt att bo ihop med Marcus med, längtat efter det länge nu. Och förhoppningsvis hittar vi snart en stoor lägenhet sen är allt bra igen.

Mamma ringer---


Jaha, en olycka kommer sällan själv!
Nu har moster fått influensa så det som jag så mycket alldeles nyss såg fram emot blir inställt. SUG balle! Allt på samma dag. HÄST! NÅgon som har något trist besked så säg det nu.
Nää, i morgon SKA jag ut! Vägrar sitta inne en dag till, speciellt efter en sån här dag!


Jaja! Så typiskt min tur.
Good luck freak

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tjusigt Linda har fått på sin bloggis :D Satt och kikade på loggan och tänkte att antingen är de en pickadolla eller också är de en hårfön.. och de är ju ganska roligt (om man nu väljer att rikta bådadera mot huvudet och sedan välja vilket man vill använda) Alltså så, liksom under dagens gång, Hårfön eller pickadolla? HÅRFÖN! - vi ruffsar till och blåser ändå roligare än att bli skjuten!

2009-01-25 @ 18:12:26
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/
Postat av: Marielle

alltså ibland har jag nog för mycket fritid...

2009-01-25 @ 18:13:13
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback