HAHA

Jag älskar verkligen Marcus något så otroligt mycket!
Han ringde precis för andra gången idag. Varje gång han ringt denna veckan så har vi haft sånna underbara, roliga samtal. Nu var han på väg hem från utekvällen, berättade om någon brutta som raggat på honom, vilket by the way inte stör mig utan snarare ger mig bekräftesle på att han är snygg i andras ögon med:) Men han hade dissat henne så där lite fint och var nu på väg hem med inställningen om att han är råsexig på grund av detta!HAHA Bara flummade en massa och skrattade under hela samtalet. Var länge sen vi skrattade så mycket tillsammans. Älskar när det pirrar så i magen. Synd dock att hans mobil dog sen:/ Meeen i allafall.

Har haft en bra dag. Agerat budservice med pappas stoooooora firmabil. Kört några lass kakel till Strömsnäs och även fått köra truck. Fan vilken trucker ja är! Grymt Linda, verkligen GRYM! HAHA

I morgon ska jag umgås me Lü Camill. Vi ska "jobba" åt Janet. Sitta i varmerummet på filtar, ha piknick och spela massa töntiga spel och bara vara lite onormala som vi alltid är.
Ringde Millan på väg hem från mamma innan. 15minuter senare innan vi lade på kom vi på att vi egentligen inte sagt ett enda vettigt ord under hela samtalet! Bara snackat om helt osamanhängande saker och skrattat åt saker som stryp rådjur och "skraaap". Ingen osm fattar, men om man känner mig och Millan så kan man i allafall få en bild av hur detta samtalet verkligen var.

Såå nu ska jag lägga mig i sängen och somna med ett leende på läpparna och drömma om Unospelet vi ska köpa i morgon! HÖHÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback