Icke Godkänd!

Detta är det värsta som finns. ETT STORT FETT IG! Jag är ingen ig människa, har inte ett ig i betyg och hade inte tänkt börja med det nu heller. Fast denna gången kommer jag inte undan.
Pluggat som ett djur i fyra dagar nu. kunde allt som smort. Meen. När jag såg tentan insåg jag snabbt att jag läs på helt fel saker. Kände igen två frågor. TVÅ!
Sakne är den med universitet, man får inga direktiv om vad man ska kunna. Denna gången hade vi två böcker, en på 500sidor och en på 300. Och av dessa ska man själv avgöra vad som kan vara viktigt att lära sig. Jag hade tyldigen helt fel som gick efter vad de tagit upp på föreläsningarna för jag fattade inte ett jotta. Svarade dock på alla frågor men det var mest ordbajs så räknar inte med att vinna några poäng där inte.

NÄ. blir till att göra omtenta 28:e februari, fyra dagar efter en annan ny tenta. JIPPI!
This sucks jag kan lova.

Så nu ska jag begrava mina sorger i räkor med wok och curry tillsammans med krigarpeinsessan Xena och sen sova så jag glömmer vilket misslyckande jag var innan idag.



HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback