Jasså du

Igår var en bra dag. Vaknade kl 8.00 och gick en lång promenad med Marcus. Kom hem och åt en lång frukost vilket enligt mig man gör för sällan.
Sen stack Marcus till jobb och jag gick hem. Skulle vara duktig flicka och plugga till tentan men icke. Sängen och det stora täcket hade en alltför stor dragningskraft.!!
Vaknade vid två tiden då melle ringde mig, det värmde i mitt hjärta. Kommer sakna dib snutt nu när du åker. Men telefonen har vi  i allafall<3

Idag har jag varit produktiv. Vaknade, gjorde mig i orgdning och förljde syster till knutan, gick och köpte mig en kalender(sicka priser på sånna saker) hem igen och fixa litta käk. Vidare till Madde för att skriva arbete (Fem rader på en timme, lite si så där med det), hem ytterligare en gång för att hämta kläder. Ner till Marcus, diska, damsuga, vika tvätt gå ut med sopor så nu är här fint och jag är trött. Men Marcus får i allafall komma hem till en ren lägenhet efter en lång dag på jobbet.

När jag gick där på gatan idag (det där lät fel) och strosade för mig själv slog det mig hur mycket tid man egentligen lägger på att oroa sig för och tänka på andra istället för att bry sig mer om sig säjlv istället innan det är försent. Så jag antar att det tillkom ett nytt nyårslöfte idag, ge mer tid till mig själv och ta hand om mig själv.


Såå, nu har jag massor att jobba på, bäst att börja nu!


bubbu folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback