Juddå

Hittade en dikt till, måste bara lägga upp den med! Undra va vi tänkte med alltså!
HAHA
Enjoy;)


"Utan dig skulle jag inte finns, utan dig skulle jag dö." (hahahaha)
Du betyder så mycket för mig, och jag älskar dig.
När du inte är nära, vill jag bara svära.
Jag saknar dig så, sämre kan man inte må!
Jag tänker på dig varje minut, alla känslor vill bara ut.
Om du vore nära så jag fick hålla dig i min famn, ja då skulle alla känslor gå i hamn.
Det är inte lätt att älska någon så, men så kan det gå.
Jag är glad att jag har idg och hoppas du älskar mig med!"

//Nenne och Linda

We are too sweet<3


Kommentarer
Postat av: Linettfettsvett

Underbara barndom! There´s nothing like it :) Det känns så bra att ha nått så härligt att se bak på :] <3

2009-01-29 @ 10:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback