Let´s dance?


Om det är något program jag absolut inte gillar så är det let´s dance. 
Eller innan var det i allafall. Denna säsongen tror jag att det faller mig mer i smak. Kitty, denna förgstarka, sprudlande person med grym personlighet. Magnus Salomonsson, sveriges biff no1 med charmig blick. Morgan som slog alla med häpnad trotts "babymagen". Hur många underbara par som helst som kommer lysa upp fredagskvällarna ett tag framöver. Och JAG ska titta! 

Just det. Sen har vi ju henne med... Blondinbella! Hon är ju också medvekande, i allafall mer eller mindre. Trodde det var ett sjukt skämt först med hennes medverknde, plåga svenska folket med en dumhöna till! Men icke, sååå. Varje fredag ska man nu behöva glo på hennes stela kropp som inte kan röra sig till musikens rytm och höra hennes gälla röst om totalt onödiga saker. Jurryn hade i allafall hjärnan på rätt ställe en del av kvällens program och kallade Blondie för bambi på hal is. Hon må va blond och "söt" men dansa det kan hon inte. Total sågar henne och hennes mesiga framträdande som hon vågade kalla för bra och tycker hon ska dra sig ur tävlingen och umgås med sin kille  Brunett Berra i stället så folket kan få frid. 

Mercy on you  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback