Lördag

Sitter och kollar på made in sweden.
Bengt har varit och lämnat den nya soffan och fyllt på vårt skafferi, det tackar vi för:)
Killarna är borta, två är oc tipsar och min gick hem för att tvätta. Så nu sitter man själv:/

Hade en trevlig kväll igår. Först Thaimat, mumma och sen Bröllopsduellen! Superbra film. Ett riktigt bra bevis på att två bästa vänners relation aldrig går att förstöra no matther what! Blev dock lite sentimental då jag återigen kom på tanken på att jag är grymt ensam här i HBG. ingen att dela skratt med, tjejsnack och att bara ha någon att prata med. Jag saknar det. Den där tryggheten av att alltid ha någon som lyssnar, som finns där för en dag och natt. 
Får väl se helt enkelt. 


Jag försummar för mycket- ändring 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Baby. Du har bott i HBG i flera månader och saknar vänner att sitta och snacka skit med. Jag saknar det redan! usch nae, fy fan - jag ringer dig nu!

2009-01-17 @ 15:51:33
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback