Lyckopiller eller?

Finns det eller?
I så fall ge mig nU!
Är så pass trött på allt att jag helst hade legat i sängen hela dagen och bara sovit.
Men icke. Tenta på fredag som måste pluggas in, känns omöjligt för tillfället.

Lyckan sprider sig på många håll. Och överallt tycks folk sprudla av lycka. Men var tog min vägen?
En stor diss till mig själv för att jag alltid lyckas tappa motivationen vid helt fel tillfälle.
Tentan dödar mig hjärna, känner ingen lycka över huvudtaget.
Träffar mina vänner för sällan.
Min familj är många mil bort.
Lite lycka har jag i allafall. Och det är vetskapen om att mina vänner mår bra och att de finns tillhands när som det behövs.
Men just nu vill jag ha lyckan som jag bara kan få på ett sätt från en enda person.
Du verkar så frånvarande och istället för att känna lycka känner jag bara en stor sten i magen.
Give me some lovin..please...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback