Nytt år... Igen

Jaha då vart det med avklarat. Det nya året är här med nya möjligheter,
Men jag kan ju säga att året hade kunnat börjat bättre. Något skaver i mitt hjärta, något som lovat aldrig skulle hända. Men jag borde ha lärt mig nu, att snacka är lättare än att göra...

Nyårs afton var helt fantastiskt kul! Massor av folk som alla var lika glada och galet fulla. Började kvällen med thaimat och sedan fortsatte firandet med fest som blev större efter vart timme. Tolv slaget slog till om man säger så. Minnet av raketer är ett minne blott men botten på chanpangeflaskan minns man!
Festen tog slut vid två men fortsatte @my place till klockan 6, då släckte vi lampan och ted deckade!
Så tack alla underbara människor<3
 
Nyårslöften någon?
Själv har man en hel bunt som redan är påbörjade, No smoking (får se hur det går med det), träna minst 4ggr/vecka (redan gjort en längre tid så mest bara att fortsätta), minus 10 säger inte mer än så, ingen candy (klarat innan så inga probbs.), o just det, de viktigaste, sluta vara negativ och hitta de bättre delarna med livet, träffa mina vänner oftare och värna om det jag har. Men för att klara det sista så måste skavet försvinna, kommer ta tid att bearbeta vad som komma skall. Men som sagt, vänner kommer, vänner går.

Bubby och god fortsättning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback