Panic!!

Usch. Dags att lägga sig i sängen snart, inte vidare kul när man har en panik känsla som gräver sig allt djupare in i magen! Pluggat som en galning i flera dagar nu och precis som vanligt så där dagen innan, känns det som att inget har fastnat. Marcus ska förhöra mig en gång till och om jag känner mig själv kommer det att sluta med att sitter och bölar för att jag inte kan något. Skärpning Linda!
Kommer säkert gå bra om jag har turen på min sida......


Längtar tills morgondagen då det hela är över och jag kan ägna mig åt det mest avkopplande som finns.
Städning! Ska totalstäda hela lägenheten som ännu är lite haltv oren sen nyår. Sedan ska jag sova om det finns tid för det. På Kvällen kommer bror och Stina:) Mycket trevligt.
Bröllopsduellen på bio (verkar så där sjukt tjejigt bra) och mat på restaurang om tiden godkänner:)

Nu fick jag en sån där känsla om att allt kommer att lösa sig. eller rättare sagt- det får gå som det går. Nu vet jag i allafall att jag har pluggat mer än vad jag kan och går det åt skogen så har jag fler chanser att göra om tentan på. (dock som mål att inte behöva göra en om tenta någon gång). Släpp kraven, annars hamnar du i graven.

Nu duschad och fräsch för sängen i allafall. Mala igenom skiten en gång till och sen vila hjärncellerna och producera nya inför skrivningen.
God natt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback