Phuu!

Jag är exhausted!
Idag har varit en intensiv dag. Upp tidigt för att sjutsa Marcus och Magnus till båten som skulle föra dem till påbörjan av deras skitrip till Österrike. Jobbigt att säga hejdå till Marcus, men det känns bättre nu. Hem, göra sig i ordning för att gå till skolan. Fixa med massa papper innan seminariet. Tre timmar i skolan med 5poäng mer inför tentan, bra jobbat!
Handla, hem, äta snabbt som få, upp i lägenheten för att packa alla kläder och andra nyttigheter, till Väla för att hjälpa bror med klädshoppande, alltid kul:)
Till Ikea för att köpa flyttlådor, hem till Marcus, lassa av allt flytt gods, sotera, ner i förådet, göra sallad. Städa mer, koka kaffe läsa inför mogondagens föreläsning. Phuu, sprungit som en jude i dag, upp och ner för trappor, in och ut i affärer, mer trappor. Linda är trött. 

Värre blir det i morgon, då ska jag tränga in lite träning mellan flytt och tvättning med. Men går går det i allafall. 
Sitter och njuter av en kopp varmt kaffe i soffan och har en paus i mitt läsande. 
Njuter även av att det är heeelt tyst kring mig. Inte många gånger jag säger detta men, ibland är det skönt att vara ensam. Vist kommer säkert ändra mig om någon dag när längtan efter Marcus gör sig påmind. Men som jag ser det nu så känns det bra at jag unnat honom en hel vecka med grabbarna, ochen hel vecka till mig för mig själv. Snart kommer vi trängas ihop i en liten etta på 25kvadrat så att vi är ifrån varandra nu är nog bara bra:)
Mår så bra inombords när jag känner att jag fått ut maxiamlt av dagen och fått mycket gjort. Även stolt över mig själv att jag för en gångs skulle lägger ner 100% på den nystartade kursen, läser på iförväg, är på alla föreläsningar och gjort bra i från mig på första seminariet. Go Me!

Har även tömt min dator på bilder och allt idag för att göra den redo för ett nytt hem, det vill säga hos mamma. Ska ersätta denna gamla skrutten med en ny sweet dator på måndag, men tänkte att denna ändå inte gjort sitt så jag donerar den till mamms och Sofie:) Sicket hjärta jag har va;) 

Har ju även hunnit snacka me snäckan idag, blir alltdi lika glad av det. DU är massa guld värd. 
Åker hem på onsdag vilket värmer i hjärtat en aning då jag hoppas på att få träffa Millan. Ska faktiskt bli skönt att få komma hem till familjen med. Man uppskattar dem så mycket mer när man knappt träffar dem. Kärlek till alla<3

Nu ska jag avnjuta en giftpinne med kaffe och ringa någon som vill hålla mig sällskap:) 

Pous and over


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback