Plugg Paus

Skrivande går framåt, men ändå inte liksom.
Man tycker att man skriver och skriver men det blir inget på pappret! Magi kanske? Se som jag skvier och vips..allt är bort.
Blir så trött av bara tanken på att detta ska redovisas på fredag. Härlig redovisning: En konsumtionsmiljö ur ett agglomerations och konkurrens perspektvi. JIPPI!

Fick i allalfall ett bra break på en 40minuter när Marielle ringde från långt upp i landet och snackade litta skit med mig. Alltid lika trevligt. Är stolt över denna brutta måste jag medge. Att våga ta ett stort kliv i sitt liv och böja på ett annat ställe, flytta och jobba någon helt främmande plats. Hur många hade vågat göra detta? inte många kan jag lova.
Kommer bli bra för dig det känner jag på mig.
I mitt hjärta<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötnosar :)

2009-01-14 @ 15:22:22
URL: http://nenniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback