Sååå där ja

Jaha då var man hemma i barndomshemmet igen. Känns skönt, få hemlagad mat och bara njuta av tillvaron. Gillar läget!

Gick bara på halva föreläsningen idag, Den virriga tantan till föreläsare fick mig att tända på alla irritations-sylindrar hela första timmen! Hon borde inte få kallas lärare ens, kan ju inte ens det hon snackar om. Nä, skärpning på henne.
Fick packat ännu mer i dag i allafall, och i ordning plockat i numera min och marcus lilla lya.
Träffade härliga kusin Emilia en runda med, alltid lika flummig med henne. Kändes att det behövdes en aning.

Åhh, blev så glad innan när telefonen ringde och jag hörde att det var marcus specielle OhBoy signal. Blev helt varm i kroppen och log stillsamt under hela samtalet. Spelar ingen roll att han är tusentals mil ifrån, räcker att höra hans röst för att jag ska känna mig trygg. Helt plötsligt fick jag en massa energi som jag tänkte ta ut på pluggandet:) 
Känns bra att han tog sig tid att ringa mig mitt i allt skidåkande och festande, betyder nog lite i allafall. 

Dags för pauuus.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback