shupppe

Får vänta med beskedet tills i morgon. Jag vill jag vill!
Sammanträffande att killen vi hyr i andra hand av hörde av sig i dag och ville komma hit och snacka med oss i morgon med. Funderade på vad han ville "snacka" om.
1. Bara kolla så att allt är ok med lägenheten, hel och ren liksom
2. Ta upp anmärkningen och slänga ut oss (hoppas nästan)
3. Fråga om vill vill ta över hans första hands kontrakt.
Hade den legat bättre, varit finare och om grannarna varit bättre hade jag inte tackat nej till det sistnämda men inte som läget är nu.
Gör inget om han vill avsäga kontraktet heller, så länge vi har tre månader att kolla efter annat så löser sig det ju. Ändå det som är aktuellt för tillfället. Skulle ändå snacka med honom om uppsäging och shiet.

Sitter ensam oc dricket Pepsi Max. Marcus och resten av hela grabbskaran åker fyllebåt och handlar sprit inför sin skidresa. Blö på den för att de ska åka bort och länma mig in the city.

Hur som haver blev dagen inte som tänkt, kanske bra med tanke på den hemska träningsvärken jag har. Får bli en runda badminton i morgon istället. Det är minsann en underskattad sport vill jag säga. Bränner som fan och är bra för konditionen. Vill att millan ska komma ner och spela med mig, haha kommer ihåg när vi gick på badminton i de gamla dagarna. Var dock inte så aktiva på träningspassen på den tiden! ha

Funderar lite på vad jag ska göra. Vänta in morgondagen kanske? Längtar lite faktiskt. Pernilla är söt och kommer hit för att fira mig i förskott i morgon och senare på eftermiddagen kommer syster med. Ska bara hinna med att läsa med under dagen sedan är det fullbordat!

Nu vankas i allafall simpson och väntan efter en varm kropp att ligga brevid och mya med.

Wakeuphappy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback