solsken

Vädret idag är alldeles för fint för att sitta inne och plugga! Men ändå så måste man. Hade velat ta en lång promenad nu och släppa alla tankar om tentan och skolan över huvudtaget. Men om jag inte vill hamna på listan över "de som måste göra omtenta" så får jag nog sitta innen ett tag till.

Börjar bli rastlös och bara väntar på att Marcus ska ringa och säga att han kan hjälpa mig nu för som det känns nu är det det ända jag måste öva mer på, eller mycket mer rättare sagt. Tacka Gud för x-tentor så man i allafall har lite att gå efter. Återstående plugg blir endast på anteckningar och gamla tentor. 

Kan något spännande hända nu tack? 
Låt mig se......Nä. Inget spännande i Lindas almenacka den närmaste tiden icke. 

Thanks 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback