Söndagsug

Söndag, Innebär en tårkig dag i skolan i morgon med introduktion av ny kurs. Inte riktigt på g för det kan jag lova. Amra fyller år i morgon så grattis till henna:)

Sitter hemma med syster (som varit duktig och jobbat ännu en helg.) + fyra killar som sitter och lever loppan i soffan under tiden som de komenterar killars kroppar i sån där burboxning. "Kolla hans bröst, ja men hans armar då!" Killar som pratar om andra killar är aldrig upphettsande.
Men trevligt har de i allafall.

Haft en bra dag överlag. Det har till och med snöat i stora staden HBG i dag! Tagit det lugnt och avverkat två bra filmer. Hade dock önskat på en mer händelserik dag vilket säkerligen har spelats ut i mitt krankigahumör. Sorry.

Dags för duschen om sängen snart eller? Mitt ömma huvud säger ja tack!
En kopp köffe, eldorados egna märke och en ciggeligg sen är jag redo för bunkern!


(Tabletter som kommer i kartor om fyra, insmugglade från Thailand, håller en vaken hela natten om man har tur, men akta din mans hjärta;) röra men inte ta, spjutnicklas säger hej. )


FUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback