Taaadaa

Ojoj, visade sig att den nya kursen har ett häktiskt schema vilket innebär pluggande 24/7 i många dagar och veckor nu! Inlämningsuppgifter varje vecka och fyra böcker att läsa ut tillsammans med föreläsningar nästan varje dag! Ohuu.

Väntar på att Marcus ska ringa och ha ett roligt besked nu. Känns som det kan göra mig gott:)

Har ont i kroppen idag, spelade badminton igår. Jävligt intensivt och 1500 kalorier senare var jag näst intill död. Kändes bra i allafall, spela på fredag igen.
Idag ska jag läsa massa trista artiklar och skriva på seminarie, jeej,
Längtar till helgen. Träffa mamma och syster hos moster och festa lite, gillar mitt släkte faktiskt:)
Ett avsnitt till av Just shoot me och sen läsa. Ner till gymmet och avsluta kvällen med Guitarhero kamp!

Schollahoppsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback