Trösse

NU är jag trött!
Varit iväg och tränat med moster. En timme och nu längtar jag bara efter sängen! Hem och duscha och sätta igång med tvätten, så sängen får vänta tills efter tvätten är klar.

Kommit på att jag även fått ut massa av ännu en dag. Tillock med fått växla två ord med Marcus. Även om det bara var en minut så blev jag sådär härligt varm inombords. Saknar honom rätt mycke nu..

Hur som helst så har dagen varit bra. Skönt att fått umgås lite med moster med, Hon är guld värd.
Dags för mig att hämta och lämna tvätt nu, sen ska böckernas värld få sluka mitt sinne en stund innan jag kryper ner under Marcus täcke och snuffar hans kudde.

Hoppas ni haft en bra dag all:)

Bubby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback