über

Är helt slut idag. Gårdagen tog på krafterna. Kom knappt upp i morse heller.
Började dagen med kaffe och frukost för en gångs skull. Vidare till skolan vid tio och sitta där på en überdryg föreläsning med en mer snurrig lärare än bitte!
Hem och fixa med den där jefla elen somska sägas upp. Fick ringa två samtal, blev satt i kö på båda. 10minuters vänta på båda ställerna, snacka om kul teleräkning sen! Tack för den du!

Ska snart bort till Moster en runda:) Sen hem och packa massa er saker och sen träning med moster ikväll:)

Får åka hem redan i morgon. Ska bli skönt. Slippa tankarna man får av allt här omkring. Känner att jag måste bearbeta lite nu och var passar bättre än i trygga hemmet hemma?
Ska se till att göra klart mitt arbete snabbt, läsa vad som ska läsas och träffa Millan innan helgens genombrott.

Ska erkänna att det var svårare att sova ensam inatt än vad jag trott. Men fällt tårar har jag icke gjort ännu heller, hjälper ju inte precis endå:/ Är säker på att veckan kommer gå fort. Finns fortfarande MASSOR jag ska hinna med, gäller ju att hålla sig sysselsatt!

Smell jo later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback